مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در فیروزکوه

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


از سال میلادی شرکت زیمنس درایوهای جدیدی جایگزین درایوهای Simovert و Micromaster کرده است.. نام سری جدید این درایوها با نام سینامیکس (Sinamics ) است.. از ویژگی های درایوهای سینامیکس نسبت به نسل قبل می توان به نوع کنترلر و تولید در توان های بالاتر و همچنین تنوع شبکه های صنعتی بخصوص پشتیبانی ازشبکه جدید Profinet در این درایوها نام برد. در ادامه به بررسی تمامی انواع درایوهای سینامیکس میپردازیم.

سلام مهندس . من در منزل سیستم هواساز داکت اسپیلت دارم که دور فن خیلی بالایی داره بطوریکه کمترین دورش هم صدای باد زیاد و آزاردهنده تولید میکنه. چجوری میتونم دور فن دستگاه رو کنترل کنم؟ بعضی دوستان گفتن دیمر است.فاده کنید که فکر میکنم از نظر فنی اشتباهه .

سلام، دلیل اصلی است.فاده از درایو فرکانس متغیر (اینورتر) کنترل دور موتور است.. در خصوص سوال پرسیده شده توجه داشته باشید در یک مرغداری یا هر مجموعه دیگر، تعداد زیادی مصرف کننده وجود دارد که همه آنها موتور الکتریکی نیستند، مثل روشنایی ها. امکان نصب اینورتر برای مصرف کننده های غیر موتوری وجود ندارد و برای هر موتور الکتریکی نیز باید یک اینورتر جداگانه وجود داشته باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر