فروش درایو و اینورتر در لواسان

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.


اینورتر یکی از این وسایلی است. که با ورود خود، بسیاری از مشکلات را در صنایع و دستگاه ها مرتفع نموده است.. اینورترهای صنعتی به عنوان هسته اصلی تولید توان در یک منبع تغذیه بدون وقفه می‌باشند به همین علت کیفیت ولتاژ و قابلیت اطمینان فاکتورهای اصلی در انتخاب یک اینورتر صنعتی است.. همچنین داشتن راندمان بالا به همراه رگولاسیون مناسب به همراه حفظ کمترین میزان اختلال موجی شامل آفست و هارمونیک‌های ورودی و خروجی دیگر فاکتورهای یک اینورتر برق صنعتی است..

اینورتر جدا از شبکه را نمی توان به برق شبکه متصل نمود و نیازی هم برای اتصال به شبکه در این اینورتر ها وجود ندارد. مکانیزم عملکرد این نوع اینورتر ها به صورتی است. که آن ها ولتاژ مستقیم موجود در باتری ولتی را به ولتاژ مستقیم ولت تبدیل می نمایند و از این طریق امکان است.فاده در وسایل برقی خانگی را برای مصرف کنندگان مهیا می سازند.

معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت ما نباید ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد.



( فروش ) های دیگر