مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در لواسان

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.


با است.فاده از این روش می توان برای گشتاور محدودیت اعمال نمود تا از اعمال گشتاور مخرب که باعث آسیب دیدن موتور و یا ماشین می شود، جلوگیری نمود. پس در این روش محاسبات برداری بوده و برخلاف روش قبل که اسکالر بود و فقط مقدار مهم است.، در اینجا موقعیت، زاویه و مقدار مهم است.. همچنین در این روش الکتروموتور امکان تولید درصد گشتاور نامی خود را در فرکانس . هرتز دارد.

در راه اندازی موتور، درایو ابتدا ولتاژ و فرکانس پایینی را اعمال می‌کند. بنابراین جریان هجومی راه‌اندازی اولیه را کنترل و محدود می‌کند. پس از است.ارت اولیه، فرکانس و ولتاژ اعمال شده با سرعت کنترل شده افزایش می‌یابد. این روش راه اندازی به موتور اجازه می‌دهد تا درصد گشتاور نامی خود را تولید کند. این در حالی است. که درایو کمتر از درصد جریان نامی خود را از شبکه اصلی و در محدوده سرعت پایین می‌گیرد. درایو را می‌توان طوری تنظیم کرد که از حالت سکون تا سرعت کامل به این میزان گشتاور برسد. با این حال عملکرد طولانی مدت با سرعت کم، باعث گرم شدن بیش از حد موتور می‌شود. به همین دلیل است.فاده از درایو بدون تهویه فن جداگانه امکان پذیر نیست.

امروزه کاربرد اینورتر دامنه ی وسیعی را فرا گرفته است. و در بسیاری از صنایع مورد نیاز است.. اینورتر یا درایو صنعتی معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت نباید در آن ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده‌ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می‌شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد. از دیگر دستگاه‌هایی که می توانند از خروجی اینورتر برق صنعتی است.فاده کنند می‌توان موارد زیر را مثال زد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر