مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در ورامین

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

ورامین زمان پیشین حاکم‌نشین بوده و قلعه در غایت حصانت داشته الحال بعد از تهران محلی در ری از آن شگرف‌تر نیست، و از میوه‌جات انگورش بر تمام ری رجحان دارد و مضافات نیک چنانچه یکی از آن مواضع خاوه است. که حاصلش قریب سه‌هزار تومان است. و بیشتر ارتفاعات یک من صد من می‌شود.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.


برند ال اس ls یکی از قدیمی ترین برند های اینورتر بازار است.. برند ال اس ساخت کره جنوبی است. که تجهیزات اتوماسیون صنعتی آن در ایران به طور کامل وارد می شود. علاوه بر اینورتر، برند LS تجهیزات دیگری هم تولید می کند؛ مانند پی ال سی ال اس، سروو موتور و اچ ام آی.&#;در ان مقاله می خواهیم به بررسی مدل های مختلف اینورترهای ls بپردازیم.

اینورتر یکی از این وسایلی است. که با ورود خود، بسیاری از مشکلات را در صنایع و دستگاه ها مرتفع نموده است.. اینورترهای صنعتی به عنوان هسته اصلی تولید توان در یک منبع تغذیه بدون وقفه می‌باشند به همین علت کیفیت ولتاژ و قابلیت اطمینان فاکتورهای اصلی در انتخاب یک اینورتر صنعتی است.. همچنین داشتن راندمان بالا به همراه رگولاسیون مناسب به همراه حفظ کمترین میزان اختلال موجی شامل آفست و هارمونیک‌های ورودی و خروجی دیگر فاکتورهای یک اینورتر برق صنعتی است..

امروزه با پیچیده شدن ماشین آلات صنعتی و الکتروموتورها است.فاده از دستگاه و قطعات مختلف در بالا بردن بازده عملکرد ابزارهای صنعتی بسیار مهم است.. دو تا از دستگاه‌هایی که در بالا بردن راندمان کارکرد الکتروموتورها و ابزارهای صنعتی تاثیر زیادی دارند، اینورترها و درایوهای صنعتی هستند. این دو دستگاه به دلیل شباهت‌هایی که در عملکرد دارند، عموما یکی در نظر گرفته می‌شوند، در صورتی که اینطور نیست. در ادامه به بررسی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر