فروش درایو و اینورتر در پردیس

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


در درایو علاوه بر راه اندازی نرم ، توقف هم می شود به صورت آهسته انجام گیرد. درایوها میتوانند موتور را بطور نرم و کاملا کنترل شده روشن و خاموش کنند. زمان خاموش و روشن را می شود با دقت تنظیم کرد.برای چپ گرد یا راست گرد ترمینال جداگانه وجود دارد که کار ما را آسان تر می کند.

شاید درک میزان کارایی درایوها برای افرادی که در حوزه‌ی صنایع فعال هستند، بیشتر باشد اما قطعا عموم مردم از آسانسور است.فاده می‌کنند. تفاوت میان آسانسوری که ناگهان به حرکت درمی‌آید و حین حرکت دائم شوک‌ها و ضرباتی به همراه دارد، با آسانسوری که به نرمی حرکت می‌کند و تقریبا هیچ تکان و لرزش ملموسی ندارد، نکته‌ای است. که افراد غیرمتخصص نیز با آن سروکار دارند. است.فاده از اینورتر آسانسور یا همان درایو تفاوت این دو حالت است..

سلام، برای چاه آب از پمپ . کیلووات یا همان اسب بخار فاز است.فاده میکنم، اما به دلیل غیر تعادل بودن فازها که گاهی ولتاژ یکا فاز بالا میرود و یکی پایین می آید، آیا اینورتر میتواند این تعادل را ایجاد کند؟ نیاز به راهنمایی دارم. تشکر



( فروش ) های دیگر