مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در پردیس

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


از سال میلادی شرکت زیمنس درایوهای جدیدی جایگزین درایوهای &#;Simovert و Micromaster کرده است.. نام سری جدید این درایوها با نام سینامیکس (Sinamics ) است.. از ویژگی های درایوهای سینامیکس نسبت به نسل قبل می توان به نوع کنترلر و تولید در توان های بالاتر و همچنین تنوع شبکه های صنعتی بخصوص پشتیبانی ازشبکه جدید &#;Profinet در این درایوها نام برد. در ادامه به بررسی تمامی انواع درایوهای سینامیکس میپردازیم.

سلام، می خواهم با یک موتور سه فاز اسب . کیلو وات دور و گشتاور نامی . نیوتن متر (با ولتاژ مثلث ولت، ولتاژ ستاره و جریان نامی حالت مثلث . آمپر) یک دستگاه تراش خانگی (برق تک فاز ولت) بسازم. برای تغییر دور موتور از چه نوع اینورتر و با چه مشخصاتی است.فاده کنم؟ اگر سرعت موتور را کاهش دهیم، اینورتر می تواند گشتاور موتور را جبران نماید؟ از راهنمایی شما متشکرم.

لیست قیمت اینورتر یا پیشنهاد مالی بنا به نوع درخواست مشتری در بازه های زمانی مختلفی برای مشتری ارسال می شود. در صورت روتین بودن درخواست، پیش فاکتور اینورتر درخواستی در کمتر از یک ساعت برای مشتری ارسال خواهد گردید. در صورتیکه اینورتر درخواستی خارج از عرف بازار بوده و نیاز به واردات آن از دیگر کشورها باشد از یک روز تا یک هفته زمان خواهد برد. مشتریان عزیز جهت دسترسی سریع تر می توانند به صفحه قیمت اینورتر رفته که قیمت انواع اینورتر در آن صفحه موجود می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر