مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در چهاردانگه

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.


تفاوت آن با AC در این است. که در درایوهای AC جریان با است.فاده از اینورتر صنعتی ایرانی تغییر می‌یابد. تفاوت‌ها مهم دیگر این دو درایو صنعتی در کاربرد، منبع تغذیه، روش‌های تعمیر و نگهداری، اندازه و وزن، گشتاور است.ارت، نویزها، مصرف انرژی، مکانیسم توقف، واکنش به مکانیسم حرکت، مدارهای کنترل و قدرت، تنظیم سرعت و&#; است..

اینورترهای سینوسی همانطور که از اسم آن ها مشخص است.، موج متناوب تولید می نمایند و شکل موج تولیدی آن ها ترکیبی از شکل موج مربعی و سینوسی می باشد که به همین علت، موج آن ها را شبه سینوسی نیز می نامند. اینورتر های موج سینوسی را می توان به عنوان اقتصادی ترین نوع اینورتر نام برد که نسبت به سایرین کاربرد بیشتری دارد. این اینورتر ها به دلیل مزایای زیادی که دارند از جمله قیمت مناسب آن ها در اکثر وسایل برقی مانند تلویزیون ها، کامپیوتر ها، رادیو ها و بسیاری از وسایل روشنایی مورد است.فاده قرار می گیرند. اما تجهیزات صنعتی نظیر موتور ها قابلیت راه اندازی با این اینورترها را ندارند. در نتیجه نتیجه درایو های سینوسی را باید در کاربری های سبک به کار برد.

منحنی V/F تعیین می کند چه ولتاژی بر اساس فرکانس تعریف شده به موتور وارد شود. همانطور که در شکل فوق مشاهده می شود یک الگو با فرکانس دلخواه توسط کاربر انتخاب می شود و هر کدام از الگوها سرعت و گشتاور مشخصی را برای موتور ایجاد می کنند. در این روش ولتاژ و فرکانس با یک شیب ثابت به مقدار تنظیم شده می رسند و کنترلی روی گشتاور موتور نداریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر