فروش دریچه فیدر در دیزین

Feeder valve-1
Feeder valve-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کلبه‌های شله جزو اقامتگاه‌های محبوب دیزین هستند که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب‌اند. این اقامتگاه‌ها، کلبه‌هایی هستند که متناسب با طبیعت کوه‌ها و با سقف‌هایی شیروانی ساخته شده‌اند. اگرچه شله‌ها در دل کوه قرار دارند؛ اما می‌توان با اتومبیل نیز به آن‌ها دسترسی داشت.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر