فروش دریچه فیدر در لواسان

Feeder valve-1
Feeder valve-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تکیه سرده برگ جهان، یکی دیگر از جاهای دیدنی لواسانات است. که مردم محله‌های مختلف روستا هنگام عزاداری در این تکیه گرد هم می‌آیند. زمین تکیه حدودا ۵ تا سال قبل وقف شده است. و در ابتدا با دیوارهای گلی و سقف طاق‌نما محصور بود. ضمن اینکه سکوی بزرگ مربع‌شکلی در وسط حیاط قرار داشت که برای تعزیه‌خوانی به کار می‌رفت.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

اگر جمعيت كشور ثابت بمونه يعني هر خانواده اي تا سقف سه فرزند، بيشتر زادآوري نكنه مطمئنا ديگه شاهد برج سازي و ساخت و سازهاي عمودي در هيچ كجاي كشور نخواهيم شد و به زودي گروني و فقر از مملكت عزيزمون براي هميشه ريشه كن شده و به تدريج همه جاي كشور لواساني ميشه ولي اگه مردم فريب تبليغات مسئولين را بخورند و هر خانواده بالاي سه فرزند زادآوري كند بزودي بايد شاهد اين باشيم كه همين لواسان زيبا و رويايي نيز به سرنوشت شوم تهران دچار خواهد شد درست همين بلايي كه است.ان مازندران و ساير شهرهاي شمالي را در معرض اين سونامي ازدياد جمعيت و ساخت و سازهاي عمودي قرار داده به اضافه تورم روزافزون در تمام كشور..قانون فيزيك است.ثنا نداره ،خروجي زادآوري بالاي سه فرزند يعني گراني و برج سازي و آلودگي محيط زيست


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر