فروش دستکش صنعتی در شرق تهران

Industrial gloves-1
Industrial gloves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


هنگامی که شما در محیط های صنعتی و کاری خود مشغول به کار هستید ، دست شما در معرض خطرات بسیاری قرار دارد . در کارهای گوناگون صنعتی بیشتر خطراتی که دست شما را تهدید میکند ، حساسیت به مواد ، داغ بودن اجسام و سرخوردن اجسام ، خوردگی دست با مواد مختلف و &#; می باشد و حتی در محیط کاری و مغازه ها نیز بسیاری از این خطرات وجود دارد. در کارهای روزمره و ساختمانی حساسیت به مواد و خوردگی با مصالح ساختمانی بیشترین خطری است. که دست افراد را تهدید میکند

جنس روکش دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه از لاتکس بسیار مقاوم می باشد که در برابر مصالح ساختمانی به کار رفته از خوردگی پوست دست جلوگیری کرده و به راحتی خورده نمی شود. اما لاتکس موجود در دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه معمولا باعث سر خوردگی اجسام روغنی و یا چرب می شود که نگرانی بسیاری از افراد را به همراه دارد. که برای این امر نیز شرکتهای بزرگ دستکش سازی تدابیری را اندیشیده اند.



( فروش ) های دیگر