فروش دستکش صنعتی در شمال تهران

Industrial gloves-1
Industrial gloves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


هنگامی که شما در محیط های صنعتی و کاری خود مشغول به کار هستید ، دست شما در معرض خطرات بسیاری قرار دارد . در کارهای گوناگون صنعتی بیشتر خطراتی که دست شما را تهدید میکند ، حساسیت به مواد ، داغ بودن اجسام و سرخوردن اجسام ، خوردگی دست با مواد مختلف و &#; می باشد و حتی در محیط کاری و مغازه ها نیز بسیاری از این خطرات وجود دارد. در کارهای روزمره و ساختمانی حساسیت به مواد و خوردگی با مصالح ساختمانی بیشترین خطری است. که دست افراد را تهدید میکند

جنس روکش دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه از لاتکس بسیار مقاوم می باشد که در برابر مصالح ساختمانی به کار رفته از خوردگی پوست دست جلوگیری کرده و به راحتی خورده نمی شود. اما لاتکس موجود در دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه معمولا باعث سر خوردگی اجسام روغنی و یا چرب می شود که نگرانی بسیاری از افراد را به همراه دارد. که برای این امر نیز شرکتهای بزرگ دستکش سازی تدابیری را اندیشیده اند.



( فروش ) های دیگر