فروش دستکش صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial gloves-1
Industrial gloves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


جنس روکش دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه از لاتکس بسیار مقاوم می باشد که در برابر مصالح ساختمانی به کار رفته از خوردگی پوست دست جلوگیری کرده و به راحتی خورده نمی شود. اما لاتکس موجود در دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه معمولا باعث سر خوردگی اجسام روغنی و یا چرب می شود که نگرانی بسیاری از افراد را به همراه دارد. که برای این امر نیز شرکتهای بزرگ دستکش سازی تدابیری را اندیشیده اند.

هنگامی که شما در محیط های صنعتی و کاری خود مشغول به کار هستید ، دست شما در معرض خطرات بسیاری قرار دارد . در کارهای گوناگون صنعتی بیشتر خطراتی که دست شما را تهدید میکند ، حساسیت به مواد ، داغ بودن اجسام و سرخوردن اجسام ، خوردگی دست با مواد مختلف و &#; می باشد و حتی در محیط کاری و مغازه ها نیز بسیاری از این خطرات وجود دارد. در کارهای روزمره و ساختمانی حساسیت به مواد و خوردگی با مصالح ساختمانی بیشترین خطری است. که دست افراد را تهدید میکند



( فروش ) های دیگر