فروش دستکش صنعتی در شهر ری

Industrial gloves-1
Industrial gloves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


جنس روکش دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه از لاتکس بسیار مقاوم می باشد که در برابر مصالح ساختمانی به کار رفته از خوردگی پوست دست جلوگیری کرده و به راحتی خورده نمی شود. اما لاتکس موجود در دستکش بنایی صنعت کار مدل سه لایه معمولا باعث سر خوردگی اجسام روغنی و یا چرب می شود که نگرانی بسیاری از افراد را به همراه دارد. که برای این امر نیز شرکتهای بزرگ دستکش سازی تدابیری را اندیشیده اند.

هنگامی که شما در محیط های صنعتی و کاری خود مشغول به کار هستید ، دست شما در معرض خطرات بسیاری قرار دارد . در کارهای گوناگون صنعتی بیشتر خطراتی که دست شما را تهدید میکند ، حساسیت به مواد ، داغ بودن اجسام و سرخوردن اجسام ، خوردگی دست با مواد مختلف و &#; می باشد و حتی در محیط کاری و مغازه ها نیز بسیاری از این خطرات وجود دارد. در کارهای روزمره و ساختمانی حساسیت به مواد و خوردگی با مصالح ساختمانی بیشترین خطری است. که دست افراد را تهدید میکند



( فروش ) های دیگر