مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در اسلامشهر

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


فشار آب در دو نوع فشار آب درون هوزینگ ممبران و فشار آب ورودی به دستگاه اسمز معکوس اعمال می گردد. فشار آب ورودی شهری در فرایند تصفیه آب اهمیتی ندارد و همین که فشار آب به حدی باشد که سوئیچ لو پرشر تصفیه آب بتواند ورود آب را تشخیص دهد و دستگاه را است.ارت کند کفایت می نماید. بنابراین فشار آب نمی تواند بر روی راندمان فرایند شیرین سازی آب تاثیری بگذارد. در مقابل فشار آب درون دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این که آب باید با فشار بالایی از فیلتر ممبران عبور کند، در دستگاه اسمز معکوس از یک پمپ تصفیه آب است.فاده شده تا بتواند فشار مورد نیاز را تامین کند. پایین بودن فشار آب سرعت تولید آب را کاهش داده و باعث افت کارکرد مفید غشاء می شود. در نتیجه می توان گفت که کیفیت پمپ فشار اهمیت بسیاری دارد.

اگر منظور از این سوال فیلتر پیش تصفیه آب است. که به طور معمول هر ماه یک مرتبه نیاز به تعویض دارد بله این امکان وجود دارد که زودتر از ماه زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است.. در واقع در حالت عادی این سه فیلتر پس از الی ماه به تعویض نیاز پیدا خواهد کرد. این زمان بر اساس حجم مصرف آب، کدورت آن، میزان آلودگی و سایر عوامل می تواند تغییر کند. با این حال در صورتی که کیفیت ورودی آب شما مطلوب نباشد شما مجبورید که فیلتر را زودتر تعویض نمایید. یعنی امکان دارد به دلیل شکستگی لوله آب و یا دلایل دیگر گل و لای وارد دستگاه شود حتی مجبور خواهید بود که شما زیر سه ماه فیلترهای اولیه را عوض کنید.

پمپهای طبقاتی عمودی از پرکاربردترین انواع پمپهای فشار قوی برای فشارهای میانی تا حدود بار و با سطح اشغال پایین فضا هستند. فشار آب ورودی در این پمپها از طریق چند پروانه متوالی بر روی محور عمودی افزایش پیدا می کند. آب پس از افزایش فشار در هر مرحله به مرحله بعدی منتقل شده و فشار آب در هر مرحله افزوده می شود. افزایش فشار در هر مرحله با است.فاده از دیفیوزر(Diffiuser) انجام می شود. دیفیوزر انرژی افزایش یافته ناشی از سرعت را در هر مرحله به فشار تبدیل کرده و آب پرفشار را به پروانه بعدی منتقل می کند. در واقع عملکرد دیفیوزر در تبدیل سرعت افزایش یافته از پروانه به فشار در هر مرحله منجر به افزایش فشار می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر