فروش دستگاه آب شیرین کن در بازار لاله زار

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بسیاری از فعالیتهای انسانی، مانند نوشیدن، کشاورزی، بهداشت، و به ویژه تولید برق،، نیاز به مقدار قابل توجهی از آب دارد.خوشبختانه، در بسیاری از موارد مراکز جمعیت در نزدیکی منابع آب قابل است.فاده قرار می گیرند. این درحالی است. که حدود درصد از سطح زمین و در صد از آبهای کره زمین (شامل ابهای شور) توسط اقیانوس ها پوشش داده میشوند.

در طراحی دو مرحله ای، آب شیرین کن صنعتی به گونه ای طراحی و تولید می شود که هم شوری آب را برطرف کند و هم آلودگی ها و ناخالصی های آن را از بین ببرد و به عبارت دیگر آب را بازیافت و ریکاوری نماید. از دستگاه‌های دارای این نوع طراحی بیشتر برای افزایش درصد بازیافت آب شیرین و است.فاده حداکثری از منابع آب خام است.فاده می شود. بهتر است. بدانید اگر در طراحی دو مرحله ای، الزامات طراحی رعایت نشود و شبیه سازی ها به درستی انجام نشوند، ممبران های آب شیرین کن صنعتی بعد از تولید دچار رسوب گرفتگی می شوند و عمر مفید آنها کاهش می یابد.

برای افزایش طول عمر مفید ممبرانهای اسمز معکوس، تمامی آب شیرین کن ها باید به وسیله پیش تصفیه مناسب تجهیز و محافظت شوند. بکارگیری پیش تصفیه مناسب در تاسیسات شیرین سازی آب به روش RO درافزایش طول عمر، کارکرد بهینه تجهیزات، کیفیت و کمیت آب تولیدی تاثیر گذار است..



( فروش ) های دیگر