مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در بازار لاله زار

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در نظر گرفتن سیستم پیش تصفیه نامناسب و ناکارآمد بیشترین تاثیر را در افزایش گرفتگی ممبران و در نتیجه افزایش دفعات تعویض ممبران و افزایش میزان است.فاده از مواد شیمیایی دارد. از اینرو در شرایط گرفتگی ممبرانها، مقدار آب تولیدی و کیفیت آن کاهش و میزان نمک عبوری از ممبران افزایش می یابد و تمامی موارد ذکر شده که در نتیجه عدم بکارگیری سیستم پیش تصفیه مناسب رخ می دهد باعث افزایش هزینه های بهره برداری و نگهداری سیستم تصفیه آب می شود.

در حالت عادی که مخزن خالی است.، فشاری نیز ر روی این سوئیچ قرار ندارد و همچنان برق دستگاه وصل بوده و فرایند تصفیه آب را انجام می دهد. هنگامی که مخزن پر شد بر روی این سوئیچ فشار وارد شده و برق دستگاه قطع می شود. با این کار فرایند تصفیه آب متوقف می گردد. پس از این که مجدد آب مخزن کاهش یافت، فشار از روی سوئیچ قطع فشار بالا برداشته شده و برق دستگاه وصل می شود و فرایند تولید آب تصفیه ادامه پیدا می کند.

آب مصرفی در سامانه‌های تهویه مطبوع و برجهای خنک کننده میتواند مشکلات فراوانی چون : تشکیل رسوب، خوردگی تجهیزات و&#; به وجود بیاورد. لذا پیشنهاد می شود آب قبل از ورود به سیستم تصفیه شده و سپس به سیستم تزریق شود. در حقیقت بهنگام تامین آب جبرانی تبخیر شده توسط



( مشاوره و اجرا ) های دیگر