مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در بومهن

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


فیلترهای خود تمیز شونده(Self-cleaning filter) به فیلترهایی گفته می شود که شستشوی معکوس و رفع گرفتگی سطح فیلتر در آنها به صورت هوشمند و اتوماتیک انجام می شود. مهمترین مشخصه این تجهیزات، شستشوی اتوماتیک سطح فیلتر در صورت افزایش افت فشار فیلتر است.. با افزایش افت فشار فیلتر به مقادیر از پیش تعیین شده، سیستم کنترل اتوماتیک، فیلتر را در وضعیت شستشو قزار داده و سطوح با آب فیلتر شده و تحت فشار، تمیز می شوند.

در شرایط عادی فیلتر ممبران تصفیه آب تا سال قابل است.فاده می باشد. حتی در صورتی که سختی آب خروجی را ملاک سنجش فیلتر قرار دهیم، امکان دارد حتی بیشتر از سال نیز عمر کند. ولی ممکن است. در برخی موارد فیلتر ممبران در زمان کوتاه تری خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد. البته کیفیت فیلتر ممبران بر روی عمر کارکرد آن تاثیر مستقیمی دارد.

در این روش طراحی، آب شیرین خروجی از مرحله اول اسمز معکوس(First pass) به مرحله دوم(Second pass) هدایت می شود. به دلیل فشار پایین جریان آب شیرین(کمتر از نیم بار) است.فاده از بوستر پمپ برای غلبه به فشار اسمزی در گذر دوم اسمز معکوس اجتناب ناپذیر است.. به طور طبیعی فشار مورد نیاز برای گذر دوم اسمز معکوس به دلیل کاهش شوری آب در گذر دوم، نسبت به گذر اول پایینتر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر