مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در تهران

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


جداسازی ذرات ریز، کلوییدها و مواد معلق نامحلول سبک که به صورت معمول امکان ته نشینی آنها در زمانهای کوتاه وجود ندارد، از طریق فرایند انعقاد و لخته سازی انجام می شود. برای تسریع در فرایند انعقاد، مواد منعقد کننده مورد است.فاده قرار می گیرند. ماده منعقد کننده در مرحله اول بار الکتریکی دافعه ذرات معلق ریز را از بین می برد. سپس نیروهای واندروالس ذرات کلوییدی و کوچک را به یکدیگر متصل کرده و قابلیت ته نشینی آن را ارتقا می دهد.

در فرایند MSF آب شور ورودی به آب شیرین کن، با است.فاده از تبخیر مرحله ای آب در فشار پایین تبخیر می شود. تغییر فاز بخار به مایع، تولید آب شیرین را به دنبال دارد. در این فرایند آب پیش گرم شده دریا در مراحل مختلف و در یک روند کاهشی فشار تبخیر می شود. سپس بخارات ایجاد شده کندانس و بازیابی شده و به عنوان آب خالص شیرین مورد است.فاده قرار می گیرد.

برای مثال با تغییر آب مورد است.فاده در یک گلخانه تولید خیار در یکی از شهرهای آمریکا (ازمنبع آب سطحی آلوده به آب زیرزمینی شور که با است.فاده از دستگاه آب شیرین کن نمک زدایی و خالص سازی شده بود) میزان بهره وری از تن در روز به . تن در روز افزایش یافت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر