مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در جنوب تهران

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


در است.خرهای مختلف تصفیه آب به صورت فیزیکی با فیلتراسیون یا فیلتر کردن آب صورت می پذیرد که در این روش ذرات معلق و نا خالصیهای موجود در آب جدا می شوند و آب ضد عفونی شده و به چرخه است.خر باز می گردد. در صورت وجود آب با TDS بالا نیاز است. آب RO شده سپس به چرخه است.خر اضافه شود تا از ایجاد رسوب در مکانیزم است.خر جلوگیری شود.

کیفیت در کار اتفاقی نیست، ما در شرکت آتیه انرژی تلاش با بهره گیری از اساتید صاحب دانش و تجربیات فراوان توانسته ایم بهترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی را در ایران و کشورهای همسایه نصب و کمک خوبی به صنایع مرتبط با آب نماییم. ارائه دستگاه با است.فاده از قطعات باکیفیت بالا، طراحی دقیق و علمی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش عالی از ویژگی های منحصر بفردی است. که ما پایبند به آن هستیم و ما را نسبت به دیگران متمایز می کند.

معمولاً در این مکان ها از مکانیزم به تصفیه آب به صورت RO یا اسمز معکوس است.فاده می شود، این مکانیزم کاملاً حرفه ای که به صورت فیزیکی ۵ تا ۸ درصد از کل املاح ناخالصی های موجود در آب را حذف می نماید؛ مثال تأثیرات این مورد در مرغداری ها هر سه لیتر آب تصفیه شده تا کیلوگرم بر میزان وزن آنها می افزاید. همچنین در گاوداری ها وجود آب تصفیه شده می تواند تا درصد بر تولید شیر تاثیر گذار بگذارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر