فروش دستگاه آب شیرین کن در دیزین

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

فعالیت و ورزش در دیزین به فصل زمستان محدود نشده و در سال با تشخیص فدراسیون جهانی اسکی و همکاری متخصصان این ورزش اولین پیست اسکی روی چمن در این منطقه ساخته شد. این پیست متر طول دارد و همه ساله در این منطقه مسابقات اسکی روی چمن جهانی برگزار می‌شود. در کنار اسکی روی چمن، فعالیت‌های مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و.. نیز در تابستان انجام می‌شود. بازدید از باغ گل و گونه‌های نادر در این منطقه کوهستانی نیز در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد.


سازمان زمین شناسی ایالات متحده آمریکا آبهای شور را با توجه به غلظت نمک موجود درآن در سه دسته طبقه بندی می کند. غلظت نمک دسته اول بین ppm- (کم نمک)،دسته دوم بین ppm- و دسته سوم ppm- می باشد. غلظت نمک آب دریا تقریبا ppm معادل گرم نمک در هر لیتر آب است.. در واقع میزان حلالیت نمک بستگی به دمای آب دارد. در دمای درجه سانتیگراد در یک لیتر آب حدود گرم نمک با غلظت .% می توان حل کرد. در حالیکه این میزان در دمای جوش آب ( درجه سانتیگراد) تا گرم در هرلیتر افزایش می یابد.

پمپهای طبقاتی عمودی از پرکاربردترین انواع پمپهای فشار قوی برای فشارهای میانی تا حدود بار و با سطح اشغال پایین فضا هستند. فشار آب ورودی در این پمپها از طریق چند پروانه متوالی بر روی محور عمودی افزایش پیدا می کند. آب پس از افزایش فشار در هر مرحله به مرحله بعدی منتقل شده و فشار آب در هر مرحله افزوده می شود. افزایش فشار در هر مرحله با است.فاده از دیفیوزر(Diffiuser) انجام می شود. دیفیوزر انرژی افزایش یافته ناشی از سرعت را در هر مرحله به فشار تبدیل کرده و آب پرفشار را به پروانه بعدی منتقل می کند. در واقع عملکرد دیفیوزر در تبدیل سرعت افزایش یافته از پروانه به فشار در هر مرحله منجر به افزایش فشار می شود.

لازم به ذکر است. اگر تی دی اس آب پایین باشد و یا آب لوله کشی شهری را بخواهیم تصفیه کنیم می توان از دستگاه نیمه صنعتی است.فاده کرد که قیمت های به مراتب پایین تری دارد .به عنوان مثال دستگاه نیمه صنعتی لیتر در شبانه روز حدود میلیون تومان قیمت دارد.



( فروش ) های دیگر