مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در دیزین

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله‌سیژ به‌دلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلی‌های ایمنی دارد و نفرات کمتری می‌توانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تله‌سیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر می‌شوند. تله‌سیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را می‌پیماید و تله‌سیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.


فشار اسمزی، شاخص اندازه گیری نیروی محرکه انتقال حلال میان دو محلول از طریق غشای نفوذ پذیر است.. فشار اسمزی برابر با فشار خارجی است. که در صورت اعمال آن به محلول با غلظت کمتر هیچ حرکت خالصی از حلال از طریق غشاء وجود نخواهد داشت. با افزایش اختلاف غلظت میان محلولهای طرفین دو طرف غشا، نیروی محرکه حرکت سیال و فشار اسمزی افزایش پیدا می کند.

فناوری حرارتی مهمترین رقیب فرایند اسمز معکوس در شیرین سازی آبهای شور در مقیاس صنعتی و تجاری است.. در واقع این دو فرایند تنها فناوری های اقتصادی توسعه یافته برای تولید آب شیرین از آب دریاها برای مصارف شرب، صنعتی و کشاورزی هستند. به طوریکه امروزه بیش از درصد ظرفیت تولید آب شیرین در واحدهای نمک زدایی به فرایندهای حرارتی و غشایی اختصاص دارد.

در تشریح فناوریهای حرارتی نمک زدایی به زبان ساده می توان گفت که در فرایند های حرارتی آب شور به وسیله انرژی حرارتی تبخیر شده و آب شیرین از میعان بخار آب تولید می شود. مصرف بالای انرژی مهمترین نقطه ضعف فناوری حرارتی و قابلیت پذیرش آبهای شور با کیفیت پایین مهمترین نقطه قوت فرایند حرارتی است.. البته مهمترین نیرو محرک توسعه آب شیرین کن های حرارتی در دنیا، قابلیت است.فاده از حرارت اتلافی(Waste Heat) در صنایع مختلف خصوصاً صنعت نیروگاهی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر