فروش دستگاه آب شیرین کن در رودهن

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستاهای رودهن از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند. روستاهای سرسبز و ییلاقی در شمال رودهن قرار دارند و مانند لواسانات دارای امکانات رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند. در این روستاها می‌توانید طبیعت‌گردی کنید و حسابی از حال و هوای شهر فاصله بگیرید. جالب است. بدانید که روستاهای رودهن از جمله آردینه، وسکاره و روستای جورد قدمتی هزار ساله دارند. حمام و خانه‌های تاریخی این روستاها جاذبه‌های تاریخی رودهن به حساب می‌آیند. در این بخش از معرفی رودهن توصیه می‌کنیم، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است. قدری از مرکز آن فاصله بگیرید و به روستاهای اطراف شهر که طبیعتی بکر و دلفریب دارند، سر بزنید. این روستاها به دلیل همسایگی با آمل مازندران، بسیار خوش آب‌و‌هوا و سرسبز هستند و بافت قدیمی آن‌ها کاملا حفظ شده است..

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.


در تشریح فناوریهای حرارتی نمک زدایی به زبان ساده می توان گفت که در فرایند های حرارتی آب شور به وسیله انرژی حرارتی تبخیر شده و آب شیرین از میعان بخار آب تولید می شود. مصرف بالای انرژی مهمترین نقطه ضعف فناوری حرارتی و قابلیت پذیرش آبهای شور با کیفیت پایین مهمترین نقطه قوت فرایند حرارتی است.. البته مهمترین نیرو محرک توسعه آب شیرین کن های حرارتی در دنیا، قابلیت است.فاده از حرارت اتلافی(Waste Heat) در صنایع مختلف خصوصاً صنعت نیروگاهی است..

در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی، جریان شورابه(Reject) با رعایت ملاحظات زیست محیطی به طبیعت بازگردانده می شود. نسب دبی آب شیرین تولید به دبی آب خام ورودی به میزان بازیافت(Recovery) دستگاه آب شیرین کن شناخته می شود. درصد بازیافت آب شیرین در دستگاه های آب شیرین کن وابسته به میزان شوری آب خام، تعداد مراحل اسمز معکوس، نوع ممبرانهای مصرفی و تعداد آنها از ۵ تا درصد متغیر است.. به طور طبیعی با افزایش میزان ریکاوری، شوری آب شورابه افزایش و دبی آن کاهش می یابد.

شورابه تولید شده در مرحله اول دارای فشار کمی پایینتر از فشار ورودی آب خام به مرحله اول است.. معمولاً قشار شورابه برای غلبه بر فشار اسمزی مرحله دوم کافی است.. ولی امکان آن وجود دارد که به دلیل ملاحظات طراحی، برای افزایش فشار میان دو مرحله از بوستر پمپ است.فاده شود. بازیابی مجدد آب شیرین در مرحله دوم اسمز معکوس منجر به افزایش مقدار ریکاوری و افزایش میزان شوری در شورابه می شود. از اینرو طراحی دوبار گذر معمولاً با هدف افزایش درصد بازیافت آب شیرین و است.فاده حداکثری از منابع آب خام مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر