مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شرق تهران

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


شاخص اندازه گیری سیلت، مهمترین شاخص موثر در پیش بینی زمان گرفتگی ممبرانها و طول عمر آنها است.. شرایط عملیاتی بهینه براساس مقدار SDI کمتر از در ۵ درصد مواقع و کمتر از برای % مواقع توسط تولید کنندگان ممبران تعیین شده است.. هر چقدر میزان SDI ورودی کمتر باشد، میزان مصرف انرژی، مواد شیمیایی مصرفی جهت شستشوی ممبران و دفعات تعویض ممبران کاهش می یابد.

طراحی دوبار گذر در شیرین سازی آب دریا معمولاً زمانی مورد است.فاده قرار می گیرد که شوری آب دریا نسبتاً بالا باشد.(بالاتر از ۵ میلیگرم در لیتر) یا الزامات کیفی آب شیرین سختگیرانه باشد. به عنوان مثال، اگر آب دریا با شوری بالا/دمای بالا(مانند آب خلیج فارس) در ترکیب با ممبرانهای دریایی است.فاده شود، ممکن است. که طراحی تک مرحله ای نتواند محصول مناسبی را برای است.فاده به عنوان آب آشامیدنی فراهم کنند. در این حالت، طراحی دو بار گذر می تواند که چیدمان کارآمد و مقرون به صرفه تری برای تولید آب آشامیدنی باشد. امروزه واحدهای شیرین سازی RO با دو یا چند بار گذر به طور گسترده برای تولید آب صنعتی با خلوص بالا مورد است.فاده قرار می گیرند.

سوئیچ قطع فشار در دستگاه‌های اسمز معکوس کاربردی است.. انواع دستگاه تصفیه آب که از روش اسمز معکوس است.فاده می کنند به علت داشتن مخزن ذخیره سازی، می بایست بلافاصله پس از پر شدن تولید آب را متوقف نماید. در صورتی که این فرایند پایان نیابد همچنان آب تولید شده و به تیوپ مخزن فشار وارد می شود و پارگی را به دنبال دارد. سوییچ قطع فشار بالا بین فیلتر ممبران و مخزن ذخیره سازی قرار دارد و به آب خارج شده از هوزینگ ممبران متصل است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر