فروش دستگاه آب شیرین کن در شمال تهران

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 

همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.

سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.


سلام . میشه مشخصات فنی آب شیرین کن لیتری رو که فکر میکنم میشه آب شیرین کن نیمه صنعتی برای من بفرستید ؟ لطفا بهترین کیفیت قطعات رو در نظر بگیرید . آبی که وارد دستگاه میشه ec یعنی ضریب هدا الکتریکی ۵ داره و آب رو هم برای خوردن میخایم تو کارخانه ای در یزد. برای اطمینان عرض کردم آبی هم که وارد دستگاه میشه آب چاه هستش که میگم یک بطری از آب رو به آدرس دفترتون بفرستن تا زحمت آنالیز آب رو بکشید و طراحی بتونید انجام بدید .

لازم به ذکر است. اگر تی دی اس آب پایین باشد و یا آب لوله کشی شهری را بخواهیم تصفیه کنیم می توان از دستگاه نیمه صنعتی است.فاده کرد که قیمت های به مراتب پایین تری دارد .به عنوان مثال دستگاه نیمه صنعتی لیتر در شبانه روز حدود میلیون تومان قیمت دارد.

پاکت های غشایی توسط جداکننده خوراک(spacer) جدا می شوند که کانال‌های خوراک را تشکیل داده و انتقال جریان خوراک &#; کنسانتره را در طول عناصر غشایی تسهیل می کند. در برخی از ممبرانهای  RO فاصله بیشتری بین پاکتها ( ۸/ میلیمتر) وجود دارد. هر چه کانال تغذیه بین پاکت ها گسترده تر باشد، قبل از اینکه غشاها به شستشو نیاز داشته باشند، رسوبات بیشتری جمع می شود. عناصر RO با جداکننده های ضخیم تر معمولا برای آبهای شور با پتانسیل رسوب گذاری بالا و سیستمهای فیلتراسیون با پیش تصفیه محدودتر، ترجیح داده می شوند.



( فروش ) های دیگر