مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شمال تهران

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

همانطور که در بالا هم اشاره کردم ، در بعضی از منابع مناطق و را هم بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند . حال آنکه اینکار امری اشتباه است. زیرا مناطق و در دسته مناطقی هستند که همزمان با طرح گسترش تهران از غرب بیشتر شناخته شدند و اکثر محلات آن در این سال ها تاسیس شده اند . بنابراین بطور مفصل به معرفی منطقه و 

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :


عملیات لخته سازی بعد از فرایند انعقاد انجام می شود که در آن فلوک های میکرونی ذرات معلق به یکدیگر متصل شده و ذرات قابل رویت با قابلیت ته نشینی سریع را تشکیل می دهند. مواد کمک منعقد کننده که برای لخته سازی مورد است.فاده قرار می گیرند، کیفیت الحاق و چسبیدن فلوکها را ارتقا داده تا با سرعت بالایی در مخزن زلال سازی ته نشین شوند.

آب شور ورودی به واحد آب شیرین کن صنعتی به دو جریان آب شیرین و شورابه تقسیم می شود. فشار آب شور در مسیر عبور هر ممبران و در طول pressure vessel کاهش پیدا می کند. شرکتهای تولید کننده ممبران، افت فشار مجاز عملیاتی هر ممبران را ٫ بار تا ٫۵ بار تعیین کرده اند. در صورت گرفتگی(فولینگ)، وجود رسوب یا آسیب به ممبران، افت فشار جریانهای ورودی و خروجی به المان افزایش پیدا می کند. در صورت افزایش افت فشار ممبران به فشار یک بار، خطر آسیب مکانیکی یا تلسکوپی شدن ممبران حتی در زمانهای کم به شدت افزایش می یابد. از اینرو ضروری است. که در اولین فرصت عملیات شستشوی شیمیایی(CIP) برای رفع آلودگیهای انباشته شده روی ممبران انجام شود.

پمپهای طبقاتی عمودی از پرکاربردترین انواع پمپهای فشار قوی برای فشارهای میانی تا حدود بار و با سطح اشغال پایین فضا هستند. فشار آب ورودی در این پمپها از طریق چند پروانه متوالی بر روی محور عمودی افزایش پیدا می کند. آب پس از افزایش فشار در هر مرحله به مرحله بعدی منتقل شده و فشار آب در هر مرحله افزوده می شود. افزایش فشار در هر مرحله با است.فاده از دیفیوزر(Diffiuser) انجام می شود. دیفیوزر انرژی افزایش یافته ناشی از سرعت را در هر مرحله به فشار تبدیل کرده و آب پرفشار را به پروانه بعدی منتقل می کند. در واقع عملکرد دیفیوزر در تبدیل سرعت افزایش یافته از پروانه به فشار در هر مرحله منجر به افزایش فشار می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر