مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شهرک صنعتی شمس آباد

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


ظرفیت دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی فروخته شده یا نصب شده در سرتاسر دنیا (بین سالهای -) بین تا مترمکعب در روز بوده است.. در طول سال گذشته این ظرفیت به دلیل کاهش هزینه‌ها و پیشرفتهای تکنولوژیکی ادامه یافته است.. آب شیرین شده توسط دستگاه RO برای اهداف کشاورزی وصنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد.

با توجه به این که فیلتر تصفیه آب طوری طراحی شده که املاح و آلودگی ها را از آب حذف کند، این آلودگی ها و املاح در فیلترها گیر کرده و باعث مسدود شدن آن می شود. به همین دلیل مسدود شدن نشان دهنده عدم کارکرد صحیح کارتریج می باشد. لازم به ذکر است. هر چه کیفیت فیلترها بالاتر باشد، سریع‌تر نیز مسدود می گردد زیرا قادر است. املاح بیشتری را جذب نماید.

با در نظر گرفتن پارامترها و تجهیزاتی که در بخش قبلی توضیح داده شد، و نیز مد نظر قرار دادن دبی آب شیرین مورد نیاز طی شبانه روز، می توان قیمت دستگاه آب شیرین کن دریایی را محاسبه نمود. به صورت کلی قیمت دستگاه‌های تصفیه آب دریا نسبت به دستگاه‌های معمولی آب شیرین کن بسیار بیشتر است.. این به علت نوع ممبرین ها، جنس بدنه (ضد زنگ و ضد خوردگی در برابر شوری آب)، نوع موتورهای پرفشار و&#; می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر