مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شهرک صنعتی قرچک

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


لازم به ذکر است. اگر تی دی اس آب پایین باشد و یا آب لوله کشی شهری را بخواهیم تصفیه کنیم می توان از دستگاه نیمه صنعتی است.فاده کرد که قیمت های به مراتب پایین تری دارد .به عنوان مثال دستگاه نیمه صنعتی لیتر در شبانه روز حدود میلیون تومان قیمت دارد.

عملیات لخته سازی بعد از فرایند انعقاد انجام می شود که در آن فلوک های میکرونی ذرات معلق به یکدیگر متصل شده و ذرات قابل رویت با قابلیت ته نشینی سریع را تشکیل می دهند. مواد کمک منعقد کننده که برای لخته سازی مورد است.فاده قرار می گیرند، کیفیت الحاق و چسبیدن فلوکها را ارتقا داده تا با سرعت بالایی در مخزن زلال سازی ته نشین شوند.

در فرایند MSF آب شور ورودی به آب شیرین کن، با است.فاده از تبخیر مرحله ای آب در فشار پایین تبخیر می شود. تغییر فاز بخار به مایع، تولید آب شیرین را به دنبال دارد. در این فرایند آب پیش گرم شده دریا در مراحل مختلف و در یک روند کاهشی فشار تبخیر می شود. سپس بخارات ایجاد شده کندانس و بازیابی شده و به عنوان آب خالص شیرین مورد است.فاده قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر