فروش دستگاه آب شیرین کن در شهرک صنعتی چهاردانگه

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


در این روش طراحی، آب شیرین خروجی از مرحله اول اسمز معکوس(First pass) به مرحله دوم(Second pass) هدایت می شود. به دلیل فشار پایین جریان آب شیرین(کمتر از نیم بار) است.فاده از بوستر پمپ برای غلبه به فشار اسمزی در گذر دوم اسمز معکوس اجتناب ناپذیر است.. به طور طبیعی فشار مورد نیاز برای گذر دوم اسمز معکوس به دلیل کاهش شوری آب در گذر دوم، نسبت به گذر اول پایینتر است..

دستگاه آب شیرین کن صنعتی شرکت مهندسی فران با توجه به میزان شوری و ظرفیت(دبی) آب خام ورودی و همچنین آنالیز فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی آب چاه یا دریا طراحی و ساخته می شود. ظرفیت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی از مترمکعب در روز آغاز می شود. این دستگاه ها در ظرفیتهای مختلف به صورت پیش ساخته همراه با کلیه لوله کشی ها، اتصالات الکتریکی و کنترلی به انضمام تابلو برق و کنترل به روی یک شاسی در محل کارخانه شرکت مهندسی فران ساخته می شود. با افزایش ظرفیت دستگاه تعداد شاسی های مورد نیاز ساخت دستگاه افزایش یافته و لوله کشی های ارتباطی بین مراحل مختلف تصفیه آب در محل نصب دستگاه توسط تیم زبده نصب و راه اندازی شرکت فران انجام می شود.

فرآیند شیرین سازی آب و نمک زدایی به منظور خارج کردن مواد معدنی از آب دریا روشی است. که آب مورد است.فاده برای صنایع گوناگون را تولید می نماید. همانطور که می دانیم بسیاری از صنایع برای پیشبرد فعالیت های خود نیاز به آب فرآوری شده دارند به همین منظور دستگاه آب شیرین کن صنعتی و یا اسمز معکوس نقش بسزایی در تصفیه این آب ها ایفا می کنند. به طور کلی ، بهره گیری از دستگاه آب شیرین کن برای پاکسازی آب بسیار به صرفه از از ساختن تصفیه خانه اختصاصی است..



( فروش ) های دیگر