مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شهرک صنعتی چهاردانگه

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


اگر یک غشاء نیمه تراوا بین دو محلول با غلظتهای متفاوت قرار گیرد، مقداری از حلال از یک طرف غشاء به طرف دیگر منتقل می شود. جهت طبیعی حرکت حلال به گونه ای است. که محلول غلیظ تر رقیق می شود، سپس آب خالص از غشاء عبور کرده و وارد آب شور می شود. اگر به سیستم اجازه رسیدن به تعادل داده شود، در آن صورت سطح آب نمک (محلول غلیظ تر) از سطح آب خالص بالاتر خواهد رفت. این اختلاف سطح در دو طرف غشاء را فشار اسمزی می گویند. در این فرآیند، آب خام توسط پمپ به داخل محفظه ای که دارای غشاء نیمه تراوا است. رانده می شود. چون ناخالصی ها قادر به عبور از غشاء نیستند از این رو در یک طرف غشاء آب خالص و در طرف دیگر، آب غلیظ شده وجود خواهد داشت. این فرآیند برای تهیه آب آشامیدنی از آبهایی که حاوی املاح معدنی زیاد و ناخالصیهای آلی باشند بسیار مناسب است.. با است.فاده از این روش میتوان از آب دریا با TDS بالای ppm و نیز از آبهای لب شور، آب آشامیدنی تهیه کرد.

طراحی دوبار گذر دریایی معمولاً شامل ترکیبی از یک بخش تک گذر و یک سیستم BWRO تک یا چند گذر متوالی است.. محصول گذر اول اسمز معکوس برای اینکه آب نهایی با یونهای محلول کمتری تولید شود، به سیستم BWRO(یعنی گذر دوم) هدایت می شود. معمولاً شورابه گذر دوم اسمز معکوس نیز به خوراک گذر اول(First pass) جهت افزایش کارایی و ظرفیت تولید کلی دستگاه آب شیرین کن صنعتی بازگردانده می شود.

با توجه به اینکه فقر آب در کشور ما و در همه دنیا کره زمین را تهدید می کند، باید بتوانیم بهینه مصرف کنیم تا نسل های آتی با مشکلات کمتری مواجه شوند. یکی از پر مصرف ترین صنایعی که مقدار هدر رفت آب در آن بالاست، صنعت کشاورزی است.. ما می توانیم با است.فاده تجهیزات سیستم کشاورزی به آبیاری تحت فشار، مقدار مصرف آب را به حداقل ممکن برسانیم؛ پس با توجه به اینکه نصب



( مشاوره و اجرا ) های دیگر