مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در شهریار

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


فشار اسمزی، شاخص اندازه گیری نیروی محرکه انتقال حلال میان دو محلول از طریق غشای نفوذ پذیر است.. فشار اسمزی برابر با فشار خارجی است. که در صورت اعمال آن به محلول با غلظت کمتر هیچ حرکت خالصی از حلال از طریق غشاء وجود نخواهد داشت. با افزایش اختلاف غلظت میان محلولهای طرفین دو طرف غشا، نیروی محرکه حرکت سیال و فشار اسمزی افزایش پیدا می کند.

شاخص کدورت نیز برای سنجش میزان شفافیت و زلالی آب کاربرد دارد. در اندازه گیری کدورت آب، پرتوهای نور ساطع شده توسط ذرات معلق و جذب شده توسط ذرات رنگی حل شده در آب، مشخص می شود، و به دلیل سهولت اندازه گیری کدورت، است.فاده از این فاکتور در تعیین میزان ذرات معلق نامحلول در پیش تصفیه متداول تر است..

دستگاه آب شیرین کن صنعتی با حذف نمک های محلول و سایر مواد معدنی از آب دریا، آب شور را به آب آشامیدنی شیرین برای آشامیدن تبدیل می کنند. عربستان سعودی درصد آب شیرین خود را از طریق این فرآیند به دست می آورد، به این معنی که برای مناطق بیابانی و خشکسالی بسیار مفید است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر