مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در فیروزکوه

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.


احداث، نصب و راه اندازی آب شیرین کن های صنعتی مستلزم وجود سوله یا فضای مسقف برای قرارگیری تجهیزات می باشد. احداث سوله یا ساختمان متناسب با ظرفیت و ملزومات آب شیرین کن صنعتی در مناطق دور افتاده یا با صعوبت دسترسی، از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست.

این غشاء ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند. دو نوع پرکاربرد از غشاء ها، غشای مارپیچی و فیبر نازک توخالی هستند. آنها معمولا از است.ات سلولز، پلی آمیدهای معطر و یا امروزه کامپوزیتهای پلیمری نازک ساخته می شوند. در واقع ممبران و محفظه ممبران براساس حداکثر فشار قابل تحمل رده بندی می شوند.

در طراحی دو بار گذر که به آن دو پاس نیز گفته می شود، آب شیرین کن صنعتی طی دو مرحله آب را تصفیه و شیرین می کند. در این دستگاه‌ها بعد از اینکه آب از مرحله اول عبور کرد، وارد مرحله دوم می شود و در مرحله دوم شوری آب کاملا از بین می رود. از آب شیرین کن های صنعتی دو بار گذر بیشتر برای شیرین سازی آب دریا و از بین بردن شوری نسبتا بالای آب دریا است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر