فروش دستگاه آب شیرین کن در لواسان

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


فشار جریان شورابه با لحاظ افت فشار مجاز ممبران ها کمی پایین تر از فشار آب شور ورودی است.. در صورت دفع شورابه با فشار بالا در آب شیرین کن های دریایی، انرژی قابل توجهی که صرف افزایش فشار آب شده، تلف می شود. از اینرو بازیابی فشار شورابه با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی یکی از موضوعات مهم توسعه آب شیرین کن های صنعتی اسمز معکوس در دو دهه اخیر بوده است..

برای مثال برای نمک زدایی میلیارد گالن آب به صورت روزانه، نیازمند حداقل میلیون کیلووات ساعت انرژی است. و برای تامین این میزان انرژی حداقل . میلیون گالن بنزین (هر گالن بنزین حدودا کیلو وات ساعت انرژی میتواند تولید کند) نیاز است.. در حال حاضر اسمز معکوس یکی از روشهای نمک زدایی است. که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است..

به طور معمول ، دستگاه های آب شیرین کن صنعتی در کمترین حالت ظرفیت خود می توانند متر مکعب در شبانه روز تصفیه کنند. دستگاه ها به طور کلی به گروه های صنعتی، تجاری و خانگی تقسیم می شوند. دستگاه آب شیرین کن صنعتی از لیتر تا بی نهایت در شبانه روز امکان تصفیه و تولید آب شیرین را دارند.



( فروش ) های دیگر