مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در لواسان

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..


بر اساس کیفیت آب تولیدی مورد نیاز، دما و شوری آب، دستگاه تصفیه آب شور با روش اسمز معکوس می تواند به صورت یکبار گذر و یا دوبار گذر طراحی و ساخته شود. در اغلب موارد، است.فاده از سیستم یک بار گذر جهت دستیابی به کیفیت مطلوب آب آشامیدنی بر اساس است.اندار اروپا برای غلظت عنصر بور (یک میلی گرم در لیتر) مناسب می باشد. برای رسیدن به غلظت بور براساس است.اندارد سازمان بهداشت جهانی (۵/ میلی گرم در لیتر)، است.فاده از گذر دوم برای واحد اسمز معکوس ضروری خواهد بود.

کیفیت بالای فیلتراسیون مهمترین وجه تمایز فناوری اولترافیلتراسیون نسبت به دیگر فرایندهای پیش تصفیه است.. ولی قیمت بالای دستگاه UF است.فاده از این فناوری را در پیش تصفیه آب شیرین کن های صنعتی محدود کرده است.. بهای نسبتاً بالای ممبرانهای UF، فرایندهای متعدد شستشو/فلاشینگ و سیستم کنترل اتوماتیک، هزینه سرمایه گذاری اولیه این پکیج ها را افزایش داده است..

در شرایط عادی فیلتر ممبران تصفیه آب تا سال قابل است.فاده می باشد. حتی در صورتی که سختی آب خروجی را ملاک سنجش فیلتر قرار دهیم، امکان دارد حتی بیشتر از سال نیز عمر کند. ولی ممکن است. در برخی موارد فیلتر ممبران در زمان کوتاه تری خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد. البته کیفیت فیلتر ممبران بر روی عمر کارکرد آن تاثیر مستقیمی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر