فروش دستگاه آب شیرین کن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


لازم به ذکر است. اگر تی دی اس آب پایین باشد و یا آب لوله کشی شهری را بخواهیم تصفیه کنیم می توان از دستگاه نیمه صنعتی است.فاده کرد که قیمت های به مراتب پایین تری دارد .به عنوان مثال دستگاه نیمه صنعتی لیتر در شبانه روز حدود میلیون تومان قیمت دارد.

طراحی یکبار گذر اسمز معکوس برای تولید آب نمک زدایی شده در یک مرحله عبور از ممبران و با است.فاده از مجموعه ای از غشاهای RO بطور موازی انجام می شود. این طراحی فرایند در واحدهای BWRO و SWRO به طور گسترده ای برای تولید آب آشامیدنی مورد است.فاده قرار می گیرد. با این حال، این سیستم ها کاربرد صنعتی محدودی خصوصاً در شیرین سازی آب دریا دارند که عمدتاً به دلیل کیفیت آب تولید شده است.. است.فاده از این طراحی در آب شیرین کن های دریایی، حتی در صورت است.فاده از ممبرانهای RO با بالاترین میزان حذف نمک( که امروزه به صورت تجاری در دسترس است.) نمی تواند به طور مداوم محصولی با TDS کمتر از میلی گرم در لیتر، غلظت کلراید کمتر از میلی گرم در لیتر و غلظت بور پایین تر از نیم میلی گرم در لیتر، به ویژه هنگامی که دمای آب منبع بیش از ۸ درجه سانتیگراد است. را به دنبال داشته باشد.

برای مثال برای نمک زدایی میلیارد گالن آب به صورت روزانه، نیازمند حداقل میلیون کیلووات ساعت انرژی است. و برای تامین این میزان انرژی حداقل . میلیون گالن بنزین (هر گالن بنزین حدودا کیلو وات ساعت انرژی میتواند تولید کند) نیاز است.. در حال حاضر اسمز معکوس یکی از روشهای نمک زدایی است. که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است..



( فروش ) های دیگر