مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در نظر گرفتن سیستم پیش تصفیه نامناسب و ناکارآمد بیشترین تاثیر را در افزایش گرفتگی ممبران و در نتیجه افزایش دفعات تعویض ممبران و افزایش میزان است.فاده از مواد شیمیایی دارد. از اینرو در شرایط گرفتگی ممبرانها، مقدار آب تولیدی و کیفیت آن کاهش و میزان نمک عبوری از ممبران افزایش می یابد و تمامی موارد ذکر شده که در نتیجه عدم بکارگیری سیستم پیش تصفیه مناسب رخ می دهد باعث افزایش هزینه های بهره برداری و نگهداری سیستم تصفیه آب می شود.

روش های متعددی برای تامین انرژی این فرآیند وجود دارد. یکی از این روش ها MULTI STAGE FLASH DISTILLATION یا MSF می باشد. در این حالت آب در حال تبخیر از درون یک محفظه تبخیر ناگهانی عبور داده می شود. هنگامی که فشار آب به صورت ناگهانی کاهش پیدا می کند، آب به بخار تبدیل می شود سپس این بخار توسط دستگاه های سردسازی تقطیر می شوند و علاوه بر سرعت بیشتر، انرژی بسیار کمتری نیز است.فاده می شود. این روش بیشتر در آب شیرین کن های دریایی مورد است.فاده قرار می گیرد.

بسیاری از فعالیتهای انسانی، مانند نوشیدن، کشاورزی، بهداشت، و به ویژه تولید برق،، نیاز به مقدار قابل توجهی از آب دارد.خوشبختانه، در بسیاری از موارد مراکز جمعیت در نزدیکی منابع آب قابل است.فاده قرار می گیرند. این درحالی است. که حدود درصد از سطح زمین و در صد از آبهای کره زمین (شامل ابهای شور) توسط اقیانوس ها پوشش داده میشوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر