مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در ورامین

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..


گرفتکی یا فولینگ ها سومین عامل شایع آسیب به ممبران یا غشای نیمه تراوا هستند. المانهای RO در طول مدت بهره برداری و با توجه به شرایط بهره برداری دچار گرفتگی می شوند که کارایی عملکرد ممبران ها را کاهش می دهد. کاهش جریان آب شیرین، افزایش اختلاف فشار طرفین ممبران و آسیب فیزیکی به ممبران از نشانه های فولینگ ممبرانها است.. با توجه به گستردگی مواد محلول و نامحلول موجود در آب شور ورودی و شرایط بهره برداری واحد آب شیرین کن، احتمال بروز گرفتگی و رسوب گذاریهای متنوعی در المانها وجود دارد؛ از جمله:

پاکت های متعدد غشایی نازک به صورت مارپیچ در اطراف لوله نفوذی مرکزی پیچیده می شوند تا است.وانه ای به قطر هشت یا چهار اینچ به نام ممبران تشکیل شود. سطح بیرونی پاکت های غشایی از ساختار متخلخل مولکولی میکروسکوپی تشکیل شده است. که می تواند یونهای محلول، میکروارگانیسم ها و سایر ناخالصی های با اندازه کوچکتر از دالتون را جداسازی کند. فیلمهای نازک پلی آمید توسط لایه غشایی ضخیم تر از جنس پلی سولفون با تخلخل بالاتر تقویت می شود. لایه های پلی سولفون مقاومت لایه های غشایی را در برابر فشار آب افزایش می دهد و دارای چندین نوع ورودی با منافذ غشایی بزرگتر می باشند.

اگر یک غشای نیمه‌تراوا بین دو محلول آب خالص و آب ناخالص قرار گیرد آب به گونه طبیعی و تحت خاصیت اسمزی از غلظت پایین تر به غلظت بالاتر جریان می‌یابد. این پدیده تا هنگامی که پتانسیل‌های شیمیایی دو طرف برابر گردند ادامه خواهد یافت. در حالت تعادل اختلاف فشار بین دو طرف غشا برابر اختلاف فشار اسمزی است.. اگر فشاری برابر با اختلاف فشار اسمزی به محلول غلیظ‌تر اعمال گردد جریان آب قطع خواهد شد. در صورتیکه فشار اعمال شده بیشتر از فشار اسمزی باشد، جهت جریان طبیعی آب، معکوس خواهد گردید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر