مشاوره و اجرا دستگاه آب شیرین کن در پاکدشت

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


نرم کننده های آب با حذف یون های کلسیم و منیزیم آب سخت در دستگاه آب شیرین کن صنعتی را تصفیه می کنند. دو ماده معدنی که باعث سختی آب می شوند، کلسیم (Ca+) و منیزیم (Mg+) هستند. علاوه بر این، هر یون دارای بار مثبت در طی فرآیند تبادل یونی (که به عنوان کاتیون نیز شناخته می شود) جذب و حذف می شود. سایر مواد معدنی، مانند آهن و منگنز، ممکن است. شامل شوند.

در طراحی دو بار گذر که به آن دو پاس نیز گفته می شود، آب شیرین کن صنعتی طی دو مرحله آب را تصفیه و شیرین می کند. در این دستگاه‌ها بعد از اینکه آب از مرحله اول عبور کرد، وارد مرحله دوم می شود و در مرحله دوم شوری آب کاملا از بین می رود. از آب شیرین کن های صنعتی دو بار گذر بیشتر برای شیرین سازی آب دریا و از بین بردن شوری نسبتا بالای آب دریا است.فاده می شود.

بر اساس کیفیت آب تولیدی مورد نیاز، دما و شوری آب، دستگاه تصفیه آب شور با روش اسمز معکوس می تواند به صورت یکبار گذر و یا دوبار گذر طراحی و ساخته شود. در اغلب موارد، است.فاده از سیستم یک بار گذر جهت دستیابی به کیفیت مطلوب آب آشامیدنی بر اساس است.اندار اروپا برای غلظت عنصر بور (یک میلی گرم در لیتر) مناسب می باشد. برای رسیدن به غلظت بور براساس است.اندارد سازمان بهداشت جهانی (۵/ میلی گرم در لیتر)، است.فاده از گذر دوم برای واحد اسمز معکوس ضروری خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر