فروش دستگاه آب شیرین کن در پردیس

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


بسترهای شنی و کربنی به عنوان یکی از روشهای قدیمی فیلتراسیون در بخش پیش تصفیه شناخته می شوند. بسترهای شنی در دو طرح ثقلی(Gravity sand filter) و تحت فشار(Rapid Sand Filter) ساخته می شوند. در بسترهای شنی تحت فشار، سرعت حرکت آب در بستر از طریق افزایش فشار بالا رفته و سرعت فیلتراسیون بیشتر می شود. انتخاب هر یک از این دو روش وابسته به آنالیز آب و بررسی شرایط فزایندی است..

نیاز به انجام یک فرآیند پیش تصفیه با کیفیت خوب، نقش مهمی در عملکرد یک سیستم آب شیرین کن دریایی بازی می‌کند تا از ایجاد رسوب در غشای RO جلوگیری شود. سیستم‌های نمک‌زدایی از آب دریا، شرکت مهندسی مهاب معمولا این پیش تصفیه را شامل فیلتر شنی، فیلتر کربن اکتیو و فیلتر کارتریج اتخاذ می‌کند. پمپ فشار بالا، آب دریا را به داخل مدول غشایی که توسط یک غشاء نیمه تراوا به دو قسمت تقسیم شده، پمپ می‌کند. غشاء به آب اجازه عبور داده اما مانع از عبور نمک می‌شود، آب شیرین تولید شده را Permeate و آب شور باقی مانده پشت غشاء را concentrate می‌گویند.

احداث، نصب و راه اندازی آب شیرین کن های صنعتی مستلزم وجود سوله یا فضای مسقف برای قرارگیری تجهیزات می باشد. احداث سوله یا ساختمان متناسب با ظرفیت و ملزومات آب شیرین کن صنعتی در مناطق دور افتاده یا با صعوبت دسترسی، از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست.



( فروش ) های دیگر