شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است.. به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..
آنها همچنین فهمیدند که اگر تخلیهی الکتریکی در یک دیالکتریک انجام گیرد، میتوان انرژی را در محدودهی کوچکی متمرکز کرد. با زدن جرقه از یک سو و پیشروی ابزار به سمت قطعه کار از سوی دیگر در گذشت زمان شکل ابزار در قطعه کار برادهبرداری میشود.
چنانچه همه چیز خوب پیش برود، سرعت براده برداری به حد مطلوبی افزایش پیدا میکند که همان مقدار حجم برداشته شده از قطعه کار در واحد زمان است.. این سرعت رابطه عمیقی با زمان روشنی و خاموشی پالس دارد. البته نباید تصور کرد که در چنین فرآیندی فقط این براده ها هستند که از قطعه کار جدا میشوند بلکه شکل ابزار هم دستخوش تغییر میشود. به عبارت دیگر؛ ابزار همانگونه که از قطعه کار بر میدارد، خود نیز دچار فرسایش میشود.
شتاب چشمگیر و روز افزون تحولات در جوامع انسانی را باید مرهون قوه عقل و ادراک آدمی دانست. این قوه، نعمتی از نعمات ناشمار الهی بوده که به انسان ارزانی شده است.. آدمی به مدد قوه عقل، تمام آنچه را که در عالم میبیند با ابزار علم به شبیه سازی آن روی آورده و مسخر خویش میسازد. بی گمان پرواز پرندگان، سودای پرواز را در دل آدمی ایجاد کرد. حس کمال خواهی و جاه طلبی انسان را پایانی نیست. پس او با خود اندیشید؛ اگر پرندگان میتوانند پرواز کنند، چرا انسان نتواند؟! آنگاه او هواپیما را طراحی کرد و آن را ساخت. هیچ حد یقفی هم برای تکامل این ایده کپی برداری شده از طبیعت، قائل نشد!
ابزار کار یا الکترود معمولاً از طریق ریخته گری و ماشین کاری و در مواردی خاص به صورت پرس کاری ساخته میشوند. جنس الکترودهای ماشین کاری شده از گرافیت، مس، برنج، آلیاژهای مس و تنگستن، آلیاژهای نقره و تنگستن میباشد. اگرچه گرافیت پر مصرف ترین ماده در تولید الکترود است. لیکن ایجاد ذرات ریز گرافیت در موقع ماشین کاری به عنوان نقطه ضعف این ماده تلقی میشود. هر چند برای پوشاندن این نقطه ضعف، گرافیت را قبلاً در نفت خیس میکنند.
عملیات پرس کاری، آهنگری، نورد و اکستروژن، روش های شکل دهی فلزات هستند. شکل دهی فلزات به دو شیوه گرم و سرد انجام میشود. مصنوعات فلزی را میتوان به روش دیگری تولید کرد. اتصال فلزات به یکدیگر از طرق پیچ و مهره، پرچ کاری، لحیم کاری و جوشکاری صورت میپذیرد. جوشکاری پر کاربردترین روش اتصال فلزات است.. در عین حال شاید بتوان گفت که دستگاه اسپارک یا براده برداری اگرچه راندمان کمی دارد لیکن دقت فراوانی در آن صورت میگیرد به طوری که اکنون پر کاربردترین، گسترده ترین و مهم ترین روش تولید فلزات میباشد.