میزان تردد وسایل نقلیه در خیابانهای شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابانها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانهروز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین میشود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید میتوانید به راحتی با استفاده از کوچههای فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراههای امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.
شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوههای شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر میخواهید بافت مدرنتری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما
محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ، میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.
قطر کارگیر: از دیگر فاکتورهای بسیار مهم به شمار می رود که قبل از خرید دستگاه حتما باید به آن توجه داشته باشید. قطر کارگیر یا به اصطلاح سنتر دستگاه ماکزیمم قطر قطعهی کار که توسط دستگاه قابل ماشین کاری است. را مشخص میکند و با اندازه گیری مرکز محور دوار دستگاه تا روی بستر مشخص می شود. در برخی از دستگاهها قسمتی از ریل که در محدودهی زیر سه نظام و چهار نظام قرار دارد از دستگاه جدا شده که در نتیجه حداکثر قطر کارگیر را افزایش میدهد. البته این قابلیت معمولا در دستگاه های تراش رومیزی دیده نمیشود.
این دستگاهها در ابعاد بزرگ و برای برش در تعداد بالا طراحی شدهاند. در این ماشین آلات شرایطی به وجود آمده که میتوان آنها را در انتهای خط تولید به کار گرفت و قطعات به دست آمده از آنها نیاز به پرداخت ندارد. به همین دلیل میتوان این قطعات را بلافاصله وارد حوزه بستهبندی کرده و به بازار فرستاد. این دستگاهها بسیار گران قیمت هستند و اندازه آنها به شکلی است. که امکان کاربرد آنها در یک کارگاه خانگی وجود ندارد.
ابزار ارسال توسط پیچ های سرب انجام می شود که می تواند ابزار را با دقت در انواع هواپیماها قرار دهد. ارسال ابزار ممکن است. به صورت دستی یا اتوماتیک هدایت شود تا برشهای زبر و خیز مورد نیاز برای تبدیل قطعه کار به شکل و ابعاد مورد نظر یا برای برش نخ ها ، چرخ دنده های کرم و غیره ایجاد شود. خنک کننده ، روغن کاری و پاک کردن swarf از قطعه کار. برای تولید انبوه قطعات ممکن است. برخی از ماشینهای برش تحت کنترل رایانه ای کار کنند.
بیشتر ماشینهای چوب کاری به گونه ای طراحی شده اند که با سرعتی بین تا چرخش در دقیقه کار می کنند و کمی بیشتر از دور در دقیقه برای اکثر چنین کارهایی بهینه در نظر گرفته می شود و با قطعه های کار بزرگتر نیاز به سرعت کمتری دارند.
هنگامی که یک قطعه کار با یک محور چرخشی خاص نصب شده است. ، کار می کند ، سپس با یک محور چرخشی دوباره بازگو می شود ، به این حالت "چرخش غیر عادی" یا "چرخش چند محور" گفته می شود. نتیجه این که بخش های مختلف متقاطع قطعه کار بصورت چرخشی متقارن هستند ، اما قطعه کار به طور کلی از لحاظ چرخشی متقارن نیست. این تکنیک برای میل بادامک ، انواع مختلفی از پاهای صندلی است.فاده می شود.