پیشوا آب و هوای معتدل و نیمهخشک و در دشتها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شبهای زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگیهای تهران هوای فرحبخش و دلنشینی دارد.
احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نمایندههای مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیریهای محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.
ایستگاه راهآهن پیشوا یکی از ایستگاههای خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاههای ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راهآهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..
با انجام این دو عمل که با است.فاده از خرد کن ها انجام می شود، مواد حاصل از قراضه ها که به منظور بازیافت مورد است.فاده قرار میگیرند، راحت تر حمل می شود و ناخالصی ها با سهولت بیشتری از آنها جدا می شود. از طرف دیگر، زمانی قراضه های خرد شده برای ذوب شدن وارد کوره های بازیافت می شوند دیگر تیز یا برنده نیستند و در نتیجه آسیبی به دیواره داخلی کوره های ذوب نمی رسانند.
آسیاب پلاستیک است.اندارد که گاهی اوقات به آنها خردکن پلاستیک میگویند، ماشینهای ضروری در صنعت بازیافت پلاستیک هستند. این آسیاب ها با طراحی خاص ماشین سازی کارن فوق العاده بادوام هستند و توانایی منحصر به فردی را دارند که به سرعت و کارآمد جریان های پلاستیکی مختلف را به تکه های کوچک یکنواخت آسیاب کنند. به عنوان یکی از پرفروشترین نوع ماشینهای بازیافت پلاستیک ما، این آسیاب ها در بسیاری از خطوط بازیافت ما از جمله خطوط بازیافت و شست و شو بطری پت، خطوط بازیافت و شست و شو نایلون ها، خطوط بازیافت و شست و شو پلاستیک های بادی، خطوط بازیافت و شست و شو پلاستیک های تزریقی مورد است.فاده قرار می گیرد. در هسته دستگاه آسیاب ما یک روتور قرار دارد که با تیغه های سنگین به صورت چکشی یا ...
تایرها حدود پنج درصد از وزن خودرو را تشکیل می دهند. در ایران سالانه حدود هفت میلیون حلقه لاستیک سبک و سنگین مصرف می شود. لاستیکهای فرسوده از جمله پسمانده هایی هستند که به دلیل دوام زیاد تأثیر محیطی زیادی دارند و چهره طبیعت را زشت می کنند. اگر بدانیم که در هر کامیون گالن روغن مصرف می کند و در صورتی که تایر چادری باشد درصد پس انداز در نفت خام تولید می شود ، پس ما نیاز به بازیافت بیشتری داریم.
این نوع آسیاب مجهز به سنگ شکن چنگال است. که پس از تیز کردن نیازی به تنظیم فاصله بین سنگ شکن ثابت و یک حرکت متحرک ندارد. سرعت چرخش کم و همچنین زاویه دقیق سنگ شکن متحرک از پایداری آسیاب اطمینان می یابد ، که از سنگ شکن از خارج محافظت می کند و از نشت جلوگیری می کند. البته لازم به ذکر است. که صدای فرز بسیار کم به دلیل سرعت چرخش ، نیاز عایق صدا را در این مدل جدی می کند. ویژگی های دیگر:
در این سیستم اولین تایر توسط سیم کشی برداشته می شود و سپس تایر توسط یک نوار نقاله به دستگاه خرد کننده منتقل می شود. قطعات لاستیکی جدا شده از سنگ شکن توسط یک تسمه نقاله به سنگ شکن ثانویه هدایت می شوند و به قطعات یک سانتی متر خرد می شوند. در مرحله بعد ، پس از عبور آهنربا ، سیم فلزی از تایر خارج می شود.