وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد
روتور چرخشی سنگ شکن چکشی یا اچ اس ( hs ) انرژی خود را از الکترو موتور یا موتورهای احترای داخلی می گیرد؛ این انتقال توان به صورت مستقیم ( چرخدنده ) یا توسط پولی و تسمه مسطح یا V شکل اتفاق می افتد. روش انتقال توان با پولی و تسمه، یک مزیت بزرگ نسبت به انتقال توان مستقیم دارند؛ است.فاده از تسمه باعث دستیابی به تنظیمات سرعت مختلف میشود و باعث بهبود عملکرد در شرایط های مختلف می شود. دور سنگ شکن بسته به جنس و نوع و ابعاد سنگ متغیر است. و با تغییر اندازه پولی ها این امر امکانپذیر است.. علاوه بر این است.فاده از تسمه برای انتقال قدرت باعث می شود که اگر در حین کار دستگاه سنگ شکن، قطعه ای از آن (به عنوان مثال چکش) دچار شکستگی شد، تسمه از انتقال قدرت بیشتر جلوگیری کرده و مانع صدمات بیشتر به قسمت های مختلف دستگاه سنگ شکن می شود.
در دنیای صنعتی امروزی ، سیستم های تولید گازهای توزین قادر به است.خراج و است.خراج سوخت از لاستیک های پلاستیکی و قراضه هستند. این شرکت با توسعه این روش و در شرایط بدون اکسیژن ، قادر به تجزیه مواد آلی موجود در لجن نفت ، خاک های آلوده به نفت ، انواع مواد لاستیکی و پلاستیکی و غیره با اعمال درجه حرارت های مختلف ، هیدروکربن ها به گاز و یخچال می باشد. . این ماده در سوخت های مختلف موجود است..
مکانیسم سنگ شکن چکشی یا اچ اس ساده است.. دستگاه سنگ شکن چکشی شامل یک قاب مانند جعبه، صفحات ثابت و روتور چرخشی با محور افقی است. که چکش ها روی آن سوار شده اند. سنگ سکن های چکشی معمولا دارای یک روتور محور افقی هستند،اما مطابق شکل زیر می توان از دو روتور محور افقی نیز است.فاده کرد. روتور شامل شافتی است. که به واسطه یاتاقان به دو طرف قاب وصل می شود. چکش ها معمولا به صورت ردیفی و زوج بر روی روتور سوار می شوند تا بر نیروی گریز از مرکز غلبه کنند.
تایرها حدود پنج درصد از وزن خودرو را تشکیل می دهند. در ایران سالانه حدود هفت میلیون حلقه لاستیک سبک و سنگین مصرف می شود. لاستیکهای فرسوده از جمله پسمانده هایی هستند که به دلیل دوام زیاد تأثیر محیطی زیادی دارند و چهره طبیعت را زشت می کنند. اگر بدانیم که در هر کامیون گالن روغن مصرف می کند و در صورتی که تایر چادری باشد درصد پس انداز در نفت خام تولید می شود ، پس ما نیاز به بازیافت بیشتری داریم.
فیبرها سپس توسط یک صفحه و سیکلون جدا می شوند. سپس مواد وارد آسیاب های نهایی می شوند که به صورت گرانول و پودرهای لاستیکی تشکیل می شوند. در این مرحله جداسازی دقیق فیبرها و سیمهای فلزی از پودر لاستیک انجام شده و محصول در نهایت بسته بندی می شود. در مرحله تولید کفپوش ، گرانول های لاستیکی با چسب پلی اورتان مخلوط می شوند و در میکسرها رنگ می شوند ، در مدت زمان مشخص و با فرمول های خاص و سپس مخلوط به دست آمده با جرم مشخص (ضخامت کفپوش) در قالب ها ریخته می شوند و فشرده شده آنها با فشار و دمای خاصی گرم و پخته می شوند. سرانجام پرس ها تخلیه می شوند و محصول به انبار هدایت می شود.