خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در تهران

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


دستگاه سنگبری دارای شاسی تمام فولادی و صفحه کار می باشد که صفحه کار در ابعاد مختلف در مدل های مختلف موجود می باشد. این دستگاه دارای یک فک متحرک می باشد که الکتروموتور بر روی آن سوار است.. برش توسط تیغه نصب شده روی الکتروموتور انجام می شود. تمامی مدل های دستگاه سنگبری دارای سیستم آبرسانی به تیغه و الکتروموتور ضد آب می باشند. ابعاد دستگاه برش سنگ کارگاهی متنوع بوده و قابلیت ایجاد برش زاویه دار در تمامی مدل ها وجود دارد.

شما در این صفحه، با انواع دستگاه سنگبری کارگاهی تولید شده در صد صنعت آشنا شدید. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره پیش از خرید یا تهیه این دستگاه ها را دارید، همین الان با تلفن های کارخانه تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن، شما را راهنمایی کنند.

به منظور برش صحیح و دقیق سنگ در کارگاه ساختمانی و حجم بالای برش و الزام به سرعت اجرا به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین پرت کمتر مصالح و ایجاد برش های زاویه دار دستگاه های برش سنگ، در مرحله نما و در مرحله برش سنگ های نازک کاری و راه پله های ساختمان های در حال اجرا کاربرد دارند که به این منظور از دستگاه های برش سنگ کارگاهی ثابت و متحرک نسبت به حجم پروژه است.فاده می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر