فروش دستگاه سنگبری در جنوب تهران

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


دستگاه برش سنگ یا دستگاه سنگبری کارگاهی دستگاهی است. که جهت برش سنگ با قابلیت برش تحت زاویه سنگ های ساختمانی در پروژه های ساختمانی سنگین و سبک مورد است.فاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند با انجام برش های دقیق و تحت زاویه ابعاد مختلف سنگ را به درستی و با دقت قابل قبول با حداقل پرتی مصالح برش دهد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده انواع دستگاه های برش سنگ کارگاهی و ثابت با بهترین کیفیت و برند های روز وارداتی و داخلی، دارای است.اندارد روز دنیا می باشد:

جک های پنوماتیک را می توان به راحتی، بر روی مدل تیتانیوم سوار کرد. این جک ها به سمت پایین آمده و بر روی قطعه قرار می گیرند. همین امر باعث می شود که باعث سفت شدن قطعه بر روی میز کار گردد. به این وسیله جلوی تکان خوردن قطعه در هنگام برش گرفته می شود.

کارگران نما کار اکثرا با سختی و مشقت زیادی با یک دستگاه سنگبری کوچک اقدام به برش سنگ های بسیار بزرگ در ابعاد کوچکتر می کنند که در این بین خطرات و ریسک بسیار بالای کار کردن با دستگاه فرز دستی، احتمال قلاب کردن دستگاه، شکستن صفحه یا سنگ و پرتاب آن به اطراف و خطرات جانبی بسیار بالای دیگری برای آنها به همراه خواهد داشت. دستگاه های سنگبری صد صنعت با توجه به نوع موتور و صفحه بکار رفته در آن و همچنین ابعاد متنوعی که دارند تمامی این خطرات و احتمالات را به حداقل رسانده و باعث تسریع در کار مخصوصا در ساخت و سازه ای انبوه می شود.



( فروش ) های دیگر