فروش دستگاه سنگبری در رباط کریم

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


دستگاه برش سنگ یا دستگاه سنگبری کارگاهی دستگاهی است. که جهت برش سنگ با قابلیت برش تحت زاویه سنگ های ساختمانی در پروژه های ساختمانی سنگین و سبک مورد است.فاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند با انجام برش های دقیق و تحت زاویه ابعاد مختلف سنگ را به درستی و با دقت قابل قبول با حداقل پرتی مصالح برش دهد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده انواع دستگاه های برش سنگ کارگاهی و ثابت با بهترین کیفیت و برند های روز وارداتی و داخلی، دارای است.اندارد روز دنیا می باشد:

در دستگاه های سنگبری قابل حمل، کلگی دستگاه عموما توسط اپراتور سنگکار و به صورت دستی حرکت داده می شود. اما در صورت تمایل مشتریان می توانند گیربکس نیمه اتوماتیک را بر روی دستگاه های سنگبری قابل حمل نصب نمایند. دستگاه های سنگبری قابل حمل سری کاوش، از سری دستگاه های قابل حمل می باشند که به صورت پیش فرض دارای گیربکس نیمه اتوماتیک می باشند و نیاز به سفازشی سازی آنها نمی باشد.

در مدل های مختلف دستگاه های لینرگاید صد صنعت، می توانید به جای دستگیره دستی، از گیربکس نیمه اتوماتیک، برای جلو و عقب بردن روی ریل است.فاده کنید. این باعث می شود که کار برش سنگ ساده تر انجام شده و همچنان با دقت بیشتری انجام شود.



( فروش ) های دیگر