خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در رودهن

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.


از این دستگاه، برای برش انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی در نمای ساختمان است.فاده می شود. شما با است.فاده از این دستگاه های سنگبری قابل حمل، می توانید برش هایی در ابعاد مختلف (شامل راسته بری یا فارسی بری با زاویه ۵ درجه) را انجام دهید.

دستگاه سنگ بری متشکل از قطعات الکتریکی و مکانیکی بسیار زیادی می باشد که به صورت کامل در مشخصات فنی توضیح داده شد. از این جهت فرسایش دستگاه منجر به خرابی بسیاری از این قطعات می شود که در صورت خرید غیر کارشناسانه این دستگاه به صورت دست دوم برای خریدار هزینه های بالایی جهت تعمیر مجدد دستگاه به همراه خواهد داشت. با مد نظر قرار دادن این موضوع، هایپر صنعت فامکو که از تامین کنندگان مطرح

هزینه مربوط به تعمیرات، شامل نشدن گارانتی و خدمات پس از فروش، هزینه خدمات سرویس، چایگزینی قطعات دستگاه و پیدا کردن آنها، از جمله مواردی است. که، هزینه کم را جبران خواهد کرد. در نتیجه، قیمت اولیه مناسب، عامل تشویق کننده ای در خرید دستگاه سنگبری دست دوم، محسوب نمی شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر