فروش دستگاه سنگبری در رودهن

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 رودهن منطقه ایست در کیلومتری شرق تهران و در شهرستان دماوند که دارای جاذبه‌های گردشگری بکر فراوانی است.. رودهن از شمال با شهرستان آمل در است.ان مازندران، از شرق با بخش مرکزی دماوند، از غرب با شهرستان پردیس و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت همسایه است..

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.


با توجه به اینکه، دستگاه های سنگبری دست دوم، می توانند آسیب دیده باشند و هزینه تعمیر گزافی به آنها تعلق گیرد. یا اینکه کارایی لازم را به علت قدیمی بودن نداشته باشند، ریسک بیشتری را برای خریداران، به همراه خواهند داشت. شرکت تولیدی صد صنعت، با توجه به هدف رضایتمندی مشتریان، خرید دستگاه های سنگبری دست دوم را به مشتریان خود، پیشنهاد نخواهد کرد.

کلگی این دستگاه، مانند سایر سری ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. علاوه بر این، کلگی دستگاه قابلیت تنظیم زاویه تا ۵ درجه را دارد. همین امر باعث می شود تا سنگ کاران بتوانند برای فارسی بری نیز، از این سری  است.فاده نمایند.

این دستگاه قابلیت برش مفید با طول دو متر را دارا می باشد. از طرف دیگر دستگاه مجموعه کلگی دستگاه دارای دو گیربکس اتوماتیک می باشد که حرکت مجموعه کلگی را به سمت بالا و پایین و عقب و جلو بردن مجموعه در راستای محور Z را بسیار آسان کرده است..



( فروش ) های دیگر