خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در شمال تهران

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 


بسیاری از دستگاه های خارجی موجود در بازار، این مشکل را دارا می باشند که حتی با تهیه قطعات آن، شما نمی توانید کار تعویض آن را، به راحتی انجام دهید. این در حالی است. که با خرید دستگاه های صد صنعت، به هیچ عنوان چنین مشکلی نخواهید داشت.

با خرید دستگاه سنگبری دست دوم، امکان ارتقا دستگاه برای شما فراهم نمی باشد. از جمله، امکان تغییر و ارتقا موتور دستگاه، گیر بکس دستگاه، برق آن و موارد این چنین. چرا که دستگاه از نمایندگی های معتبر صد صنعت و یا به طور مستقیم از شرکت صد صنعت خریداری نشده است..

قاب تیغ اره دیسکی محل اتصال موتور به تیغ اره دیسکی می باشد، بطور معمول موتور دستگاه های سنگبری یا به صورت مستقیم و یا از طریق گیربکس (مدل هایی که قابلیت تنظیم دور داشته باشند) به قاب محل قرارگیری تیغ اره دیسکی اتصال پیدا کرده اند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر