خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در شهر جدید اندیشه

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


در صورت گران بودن یک سنگ، خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، باعث صرف هزینه های بالا برای سنگ کاران می شود. به همین دلیل در این موارد از دستگاه های سنگبری کارگاهی است.فاده می شود تا دقت بالایی در برش داشته باشند تا باعث هدر رفتن سنگ نشوند.

اصولا پس از فروش، این دستگاه ها را برای خرید، نوسازی می کنند. به این منظور که، در صورت نیاز، دستگاه را رنگ و پولیش می کنند. در نتیجه، مشتری در هنگام خرید دستگاه دست دوم سنگبری، ظاهری تمیز و در حد نوع می بیند و از درون دستگاه خبری نخواهد داشت.

دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی دستگاهی است. که کلگی متحرک آن توسط اپراتور حرکت می کند. دارای وزن کمتر نسبت به مدل نیمه اتومات بوده و قابلیت حمل و جابه جایی آسان در کارگاه توسط دستگیره های طراحی شده روی دستگاه برای کاربران فراهم شده است.، دستگاه برش سنگ کارگاهی دستی دارای میز گونیا و محافظ تیغه بوده و دارای قابلیت برش فارسی (تحت زاویه) می باشد. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی معمولا در مدل های ارزان تولید می شود تا امکان برش انواع سنگ و ابزار زدن سنگها در کارگاه فراهم شود. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی همچنین قابلیت برش انواع سنگ های تراورتن، گرانیت، مرمریت و سرامیک پرسلانی و انواع دیگر کاشی را دارا می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر