خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در شهرک صنعتی شمس آباد

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


دستگاه سنگ بری متشکل از قطعات الکتریکی و مکانیکی بسیار زیادی می باشد که به صورت کامل در مشخصات فنی توضیح داده شد. از این جهت فرسایش دستگاه منجر به خرابی بسیاری از این قطعات می شود که در صورت خرید غیر کارشناسانه این دستگاه به صورت دست دوم برای خریدار هزینه های بالایی جهت تعمیر مجدد دستگاه به همراه خواهد داشت. با مد نظر قرار دادن این موضوع، هایپر صنعت فامکو که از تامین کنندگان مطرح

از دیگر شاخص های دستگاه های کارگاهی صد صنعت، حرکت بسیار دقیق و منظم کلگی دستگاه می باشد. به دلیل اینکه طول برش بلند می باشد، بنابراین باید حتما دقت بالایی باشد. دستگاه های کارگاهی صد صنعت، دارای دقت فوق العاده بالا در برش هستند.

پشتیبانی از تولیدات داخلی، موجب پیشرفت صنعت و رونق اقتصادی خواهد شد. خرید محصولات نو، خط تولید کارحانه ها را فعال نگه خواهد داشت. برای این منظور، فرهنگ سازی است.فاده از دستگاه های نو به جای دستگاه سنگبری دست دوم، اهمیت به سزایی خواهد داشت.



( خدمات و سرویس ) های دیگر